Կազմակերպութեամբ «Պէյրութ Արթ Ուորլտ»-ի եւ գործակցութեամբ Պէյրութի ՄԱԿ-ի տեղեկատուական կեդրոնին հինգշաբթի, 1 հոկտեմբեր 2015-ի յետմիջօրէի ժամը 6:00-ին, տեղի ունեցաւ խաղաղութեան նուիրուած «Պէյրութ Ինթըրնեշընըլ Արթ Շօ» խորագրեալ ցուցահանդէսի բացումը` Սեն Ժոզեֆ համալսարանի «Լա Քրիփթ» սրահին մէջ, Մոնօ:
Ցուցահանդէսին մասնակցած էին զանազան երկիրներէ տաղանդաւոր արուեստագէտներ, գեղանկարիչներ եւ քանդակագործներ, որոնք իրենց ցուցադրած աշխատանքին միջոցով ներկայացուցած էին իրենց իւրայատուկ ներաշխարհն ու արուեստը, ինչպէս նաեւ անոնք սոյն նախաձեռնութեան մաս կազմելով իրենց օժանդակութիւնը բերին բարեսիրական աշխատանքի մը ծիրին մէջ կատարուած դրամահաւաքին: Գեղանկարչական այս ցուցահանդէսին իր մասնակցութիւնը բերաւ նաեւ Մարալ Մանիսալեան (Մանիս) , որ իր քանդակներով ու գեղանկարներով, նախապէս մասնակցած է զանազան երկիրներու մէջ կազմակերպուած ցուցահանդէսներուն:
Նշենք, որ Մանիսալեան անցեալ ամիս Մոնաքոյի մէջ տեղի ունեցած ցուցահանդէսի մը ընթացքին իր արուեստով ներկայացուց Միջին Արեւելքը:
Մանիսալեանի գործերուն մէջ շօշափելի էր հայկական ոգին, որ ի յայտ կու գար գեղանկարներուն մէջ բծախնդրօրէն պատկերուած հայկական նուռերէն եւ հոն զետեղուած տարբեր տեսակի ձեռագործի օրինակներէն: «Ես ազդուած եմ իմ ամէնօրեայ շրջապատէս եւ զաւակներէս: Օրինակ, պղնձեայ այս քանդակս միջատի ձեւով ներկայացուցած եմ, քանի որ ուզեցի մարդոց ուշադրութեան յանձնէին, թէ մեր միջավայրը որքա՛ն վտանգի մէջ է եւ օրըստօրէ բնութեան եւ անասուններուն դէմ սպառնալիքները կը շատնան», ըսաւ ան:
Ցուցահանդէսին նաեւ զետեղուած էին Մանիսալեանի խեցեգործով շինուած կաւի ստեղծագործութիւնները, որոնք 2013-ին ցուցադրուած էին Լիբանանի մէջ Ռուսիոյ դեսպանատան մէջ: «Իմ բոլոր գործերս ալ անխտիր կը ներկայացնեն պատմութիւնս», շեշտեց ան` ընդգծելով թէ «Ներկայութիւնը բացակայութեան մէջ» խորագիրը կրող գործը, որ շինուած էր յատուկ նիւթերով եւ ունէր կնոջ կերպարը. ըստ անոր, կինը այն միակ էակն է, որ որեւէ իրավիճակի հետ կրնայ շուտով համակերպիլ եւ ընտելանալ: