ՀԲԸՄ-ի Լիբանանի մշակութային յանձնախումբը եւ ՀԲԸՄ-ի երիտասարդ արհեստավարժները «Schizzo» արուեստի ցուցասրահին հետ համագործակցութեամբ Հայոց ցեղասպանութեան 100-ամեակին առիթով կը ներկայացնեն «Հարիւր» խորագիրը կրող ցուցահանդէսը, որուն բացումը կատարուեցաւ ուրբաթ, 5 յունիս 2015-ին, երեկոյեան ժամը 6:00-ին, «Schizo» արուեստի ցուցասրահին մէջ:
Իր տեսակին մէջ իւրայատուկ էր «Հարիւր» ցուցահանդէսը, որուն մասնակցած ինը արուեստագէտները տարբեր բնոյթի գործերով շօշափած են Հայոց ցեղասպանութեան եւ հայութեան վերածնունդը թեմաները: Անոնք իրենց գործերով կու գան հաստատելու Վիքթոր Հիւկոյի նշանաւոր խօսքը. «Ստեղծագործելը յիշել է»:
«Schizzo» արուեստի ցուցասրահի պատասխանատու, արուեստագէտ Լետա Քէօշքերեան, մանրամասն ներկայացնելէ ետք ցուցադրուած գործերը, ուշադրութիւն դարձուց նաեւ իր պատրաստած մոմակալներուն: Ան ըսաւ, թէ հայկական խաչքարի մը նախշը օրինակ վերցուցած, ապա աւելցնելով արուեստի իր սեփական կնիքը, պատրաստած է պղինձէ եւ քրոմէ հայկական ոճով մոմակալներ, որոնց հիմքը խաչն է, իսկ կերպարը` զուտ հայկական: Արուեստագէտը յայտնեց, որ պղինձը ընտրած է հայկական տուֆ քարի գոյնին համաձայն, իսկ քրոմը ընտրած է այն պատճառով, որ անիկա միակ մետաղն է, որ կը ցոլացնէ իր դիմաց դրուած ամէն բան. ճիշդ այնպէս, ինչպէս հայ ազգի զաւակները, որոնք տարբեր հասարակութիւններու մէջ, աշխարհի բոլոր երկրամասերուն վրայ կը ցոլան իրենց մշակոյթով ու արուեստի տարբեր գործերով:
Ցուցադրուած էին նաեւ Րաֆֆի Թոքաթլեանի եզակի քանդակները, որոնք իրենց ոճով տարբեր երանգ տուած էին սրահին: Իր գործերով ներկայ էր նաեւ արուեստագէտ Պեռնար Խուրի:
Ուշագրաւ էին Տելֆին Մարգարեանի ամբողջութեամբ մոմով պատուած պղնձեայ մարդ արձանիկները: Մոմին հալելով երեւան կու գայ պղնձեայ արձանը, որ կը խորհրդանշէ ինքնութիւնը եւ պատկանելիութիւնը:
Իր տեսակին մէջ եզակի էր Վահրամ Աղազարեանի աշխատանքը: Ան գամուած գամերով պատկերած էր արեւմտեան Հայաստանի քաղաքներէն հայ ժողովուրդի տարագրութեան ճամբաները դէպի աշխարհի տարբեր ծայրամասեր: Մեծ ու փոքր չափի այս աշխատանքներուն իւրաքանչիւրին աջ անկիւնը ամրացուած են Արարատ լեռէն բերուած քարեր, որոնք կը կրեն պատկանելիութեան հաւաստագիր:
Իսկ Վահան Ռումէլեանի կտաւները մարդկային պայքար մը կը ներկայացնեն, անոնց մէջ ոչ միայն գիծերը, այլ նաեւ գոյներն անգամ մտածել կու տան տարբեր իրադարձութիւններու մասին:
Ցուցահանդէսին Սարա Մելքի հինն ու նորարարականը միացնելով պատրաստած էր հայկական տարազներ` բաճկոն ու բաճկոնակ, որոնց գոյնի ներդաշնակութեան հիմքին մէջ ինկած էր անմոռուկ ծաղիկը: Հետաքրքրական էին նաեւ Ժան Փոլ Քարաճեանի արդուզարդերն ու պատրաստած մանեակներն ու գլխազարդերը, որոնց մէջ նոյնպէս կը ցոլային հայկական նախշերը: Ցուցահանդէսին իր մասնակցութիւնը բերած էր վաստակաւոր արուեստագէտ Կիւվտերը, որուն գծապատկերները ինքնայատուկ ոճով եւ որակով առաւել խորհրդաւոր եւ ծանրակշիռ դարձուցած էին ցուցասրահը:
Կարելի է հաստատել, որ «Հարիւր» ցուցահանդէսը լաւագոյն ապացոյցն է, որ արարելու համար սահմաններ գոյութիւն չունին, իսկ միջոցները կրնան բոլորովին տարբեր ըլլալ:
Պէտք է նշել, որ ցուցահանդէսը բաց պիտի մնայ մինչեւ 13 յունիս 2015: