Սուրիացի Եւ Իրաքցի Արուեստագէտներու Հաւաքական Ցուցահանդէսի Բացում` Համազգայինի «Լիւսի Թիւթիւնճեան» Ցուցասրահին Մէջ

IMG_3734

Հովանաւորութեամբ տէր եւ տիկին Սուրէն եւ Սոնիա Սարգիսեաններուն, կազմակերպութեամբ Համազգայինի «Լիւսի Թիւթիւնճեան» ցուցասրահին, հինգշաբթի, 12 մայիսին, երեկոյեան ժամը 7:00-ին, Համազգայինի «Լիւսի Թիւթիւնճեան» ցուցասրահին մէջ տեղի ունեցաւ իրաքեան եւ սուրիական գեղանկարչական եւ կերպարուեստի հաւաքական ցուցահանդէսին բացումը, որուն կը մասնակցին սուրիացի գեղանկարիչ Համմուտ Շանթութ, սուրիացի քանդակագործ  Ուրուպա Տիպ, ինչպէս նաեւ իրաքցի գեղանկարիչներ Սալամ Օմար եւ Մահմուտ Շուպպար:

IMG_3640

Բացման խօսքը արտասանեց Համազգայինի «Լիւսի Թիւթիւնճեան» ցուցասրահի անձնակազմի անդամ Սիւզի Տէրտէրեան: Ան նախ ներկայացուց ցուցահանդէսին մասնակցող արուեստագէտները` վեր առնելով իւրաքանչիւրին յատկանշական գիծերը: Տէրտէրեան նշեց, որ վերոյիշեալ արուեստագէտներուն ժամանակակից ստեղծագործութիւնները ապաստան գտած են Լիբանանի մէջ եւ մաղթեց, որ անոնք բռնութենէ զուրկ մթնոլորտ մը ստեղծեն ցուցասրահին մէջ: Տէրտէրեան շնորհակալութիւն յայտնեց ցուցահանդէսը հովանաւորող տէր եւ տիկին Սուրէն եւ Սոնիա Սարգիսեաններուն, ապա խօսքը փոխանցեց արուեստագէտներուն:

Առաջին խօսք առնողը եղաւ իրաքցի գեղանկարիչ Մահմուտ Շուպպար, որ յայտնեց թէ իր գեղանկարչութիւնը սիրոյ եւ խաղաղութեան պատգամ կը փոխանցէ եւ ընդգծեց այդ արժէքներուն կարեւորութիւնը: Շուպպարի գործերուն մէջ կը գերակշռեն մոխրագոյնը եւ այլ մութ գոյներու նրբերանգները, որոնք միեւնոյն տեսարանը կը ներկեն տարբեր ժամանակաշրջաններու. «Ֆոլինկ Այտըլ», «Աֆթըր տը տրիմ», «Քոլտ Սիթի»…

Շուպպարին յաջորդեց սուրիացի քանդակագործ Ուրուպա Տիպը, որ բացատրեց, թէ ինք հիմնականօրէն կը գործածէ պրոնզը` պատերազմի ժամանակամիջոցին հոգեկան ապրումներ արտայայտելու համար: Այս իմաստով, ուշագրաւ է «Ֆէյսըզ» քանդակը, որուն մէջ կան զանազան դիմականման դէմքեր, ամէնէն նախնականէն մինչեւ ամէնէն կատարելագործուածը: Յստակ է, որ այս դէմքերը չեն կրնար իշխել իրենց արտայայտութիւններուն վրայ եւ մեծամասնութեան պարագային կը վերածուին ակամայ պրկումներու…

Սալամ Օմար իր սրտի խօսքը փոխանցեց դրուագի մը ընդմէջէն, որմէ եզրակացուց թէ ողբերգական դէպքերը սովորական դարձած են իրաքցի ժողովուրդին համար, եւ այդ ողբերգութիւնն է, որ կ՛արտացոլայ իր գործերուն մէջ: Զանազան նիւթեր օգտագործելով` Օմար նկարներու 2-էն 4 խաւ իրար վրայ շարելով կը ստեղծէ նոր անջրպետներ եւ ցայտուն կը դարձնէ քաղաքին կերպարանափոխութիւնները պատերազմին պատճառով:

Իսկ Համմուտ Շանթութ բացատրեց, թէ ան կը փորձէ ամբողջ տիեզերքը կեդրոնացնել ծառին մէջ, որովհետեւ ան կը խորհրդանշէ մայրը, ապահովութիւնը, գուրգուրանքը… Ան աւելցուց, թէ ծառը կը պարփակէ իր ամբողջ կեանքը եւ արուեստագիտական հոլովոյթը: Շանթութ, բաղդատաբար բաց եւ թեթեւ գոյներով, կը ներկայացնէ իր ծննդավայրէն պատկերներ, ուր կը կրկնուի տունի նկարը իր ընդգրկած խորհրդանշական իմաստով. «Աուըր հոմ ին Համա», «Հաուս աֆ Մալուլա», «Արապ հոմ» եւ «Տը հոլի հաուս», որուն մէջ կարելի է նաեւ տեսնել հոգեւոր իմաստ մը:

IMG_3722

Չորս արուեստագէտները խորին շնորհակալութիւն յայտնեցին Համազգայինի «Լիւսի Թիւթիւնճեան» ցուցասրահին` այս ցուցահանդէսին կազմակերպման համար:

Արուեստագէտներէն ետք խօսք առաւ Սուրէն Սարգիսեան, որ շնորհաւորեց ցուցասրահին անձնակազմը, որ տարբեր ինքնութիւններէ արուեստագէտներ համախմբած է «Լիւսի Թիւթիւնճեան» ցուցասրահին մէջ եւ առիթ ընծայած է արուեստասէր հանրութեան` ծանօթանալու այս արուեստագէտներուն:

Սուրիացի եւ իրաքցի չորս արուեստագէտներուն ցուցահանդէսը բաց կը մնայ մինչեւ շաբաթ, 28 մայիս, առաւօտեան ժամը 9:30-էն մինչեւ երեկոյեան ժամը 6:30:

 

Share This Article
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
CATEGORIES

COMMENTS

Wordpress (0)
Disqus ( )