Հայրենի Կեանք

Պատրաստեց՝ ՄԱՐԻՆԱ ՀԱՄԱՄՃԵԱՆ

Եղիշէ Չարենցի Մահուան Տարելիցին Մշակութային Գործիչները Ծաղիկներ Զետեղեցին Բանաստեղծին Յուշահամալիրին

Հայ գրականութեան ականաւոր ներկայացուցիչ, մեծանուն բանաստեղծ Եղիշէ Չարենցի մահուան օրը` նոյեմբեր 27-ին, Հայաստանի Գրողներու միութեան անդամները` գրողներ, գրականագէտներ, բանաստեղծներ, ինչպէս նաեւ Չարենցի անուան դպրոցի աշակերտներ յարգանքի տուրք մատուցեցին` ծաղիկներ զետեղելով Երեւանի մէջ գտնուող Չարենցի յուշահամալիրին առջեւ:

«Չարենցը ունի մարգարէական շատ մը խօսքեր, որոնցմով  մենք կ՛ապրինք այսօր: Ան մեզի ուժ տուող, մեզի հետ զրուցող մեծ բանաստեղծ էր: Մենք պէտք է կարդանք դասականները, ճանչնանք զանոնք: Եթէ կը փափաքինք հզօր պետութիւն դառնալ, նախ պէտք է իմանանք անցեալը,  ճիշդ ըմբռնենք ներկան, որպէսզի ապագայի համար լաւ հիմքեր ստեղծենք», նշեց Հայաստանի Գրողներու միութեան նախագահ Էդուարդ Միլիտոնեանը:

Ըստ անոր, այսպիսի պատգամներ ունի Եղիշէ Չարենց ո՛չ միայն իր բանաստեղծութիւններուն մէջ, այլեւ` հրաշալի «Երկիր Նայիրի» վէպին եւ յօդուածներուն մէջ: «Ամէն մեծ բանաստեղծ կը ձգէ ժառանգութիւն եւ մեծ սէր` մարդկութեան եւ աշխարհի համար», եզրափակեց Միլիտոնեանը:

Ե. Չարենցի անուան գրականութեան եւ արուեստի թանգարանի տնօրէն Կարօ Վարդանեանը ըսաւ, որ Չարենցի ծնունդը մեր ժողովուրդի եւ երկրին համար եղաւ բոլոր ժամանակներու մեծագոյն պարգեւներէն մէկը: «Անոր մահուան օրը դարձաւ մեր մեծագոյն կորուստներէն մէկը: Այսօր, առաւել քան երբեւէ, ունինք անոր կարիքը, որովհետեւ կան այն նոյն տագնապներն ու անհանգստութիւնը, որոնք ան ունէր հարիւր տարի առաջ: Կարծես թէ քիչ բան կը փոխուի կամ ընդհանրապէս բան չի փոխուիր միջավայրի անհանգստութեան առումով: Մէկ տարբերութեամբ միայն, որ այն ժամանակ մենք Չարենց ունէինք, մեծանուն արուեստագէտներ ունէինք: Ցաւօք, այսօր չկայ այնպիսի վիթխարի մեծութիւն, որուն խօսքը մենք կը լսենք, եւ կամ անոր խօսքը դառնայ հաւատի եւ յոյսի աղբիւր: Չարենցի բոլոր գործերուն մէջ կայ պատգամ, ամէն գործի մէջ կայ լուսաւոր ուղի մը», ընդգծեց ան:

Յիշեցնենք, որ հայ մեծանուն բանաստեղծ Եղիշէ Չարենց ծնած է 25 մարտ 1897-ին, Կարս, բազմազաւակ ընտանիքի մէջ: 1908-ին ընդունուած է Կարսի վարժարան, ուր դպրոցական «Գարուն» թերթին մէջ հրատարակուած են անոր բանաստեղծութիւնները: Ստանալով հնգամայ կրթութիւն` արդէն ձեւաւորուող բանաստեղծը իր գիտելիքները հարստացուցած է անդադար կարդալու միջոցով: 1914-ին Կարսի մէջ լոյս տեսած է գրողին «Չարենց» գրական կեղծանունով «Տխուր ու գունատ աղջկայ 3 երգերը®» բանաստեղծութիւններու ժողովածուն:

Ե. Չարենց նաեւ կատարած է թարգմանութիւններ: Ան թարգմանած է Կէօթէի, Հայնէի, Հիւկոյի, Ուիթմենի, Վերհառնի, Ռիլկէի, Պուշկինի եւ ուրիշներու գործերէն, հանրակրթական դպրոցներու համար կազմած է դասագիրքեր, խմբագրած եւ հրատարակած է հայ բանահիւսութեան նմուշներ, հայ դասական եւ իր ժամանակակից գրողներու գիրքերը:

 Փաշինեան Հայաստանի Պետական Մրցանակ Կը Յանձնէ «Նեշընըլ Ինսթրումընց» Ընկերութեան Համահիմնադիր Ճէյմզ Թրուշարտին

Վերջերս տեղի ունեցաւ տեղեկատուական արհեստագիտութեանց ոլորտին մէջ համաշխարհային ներդրման համար Հայաստանի պետական մրցանակի յանձնման հանդիսաւոր արարողութիւնը:

Վարչապետի պաշտօնակատար Նիկոլ Փաշինեանը մրցանակը յանձնած է «Նեշընըլ ինսթրումընց» ընկերութեան համահիմնադիր եւ նախագահ Ճէյմզ Թրուշարտին:

Ն. Փաշինեանը, այս առիթով ելոյթ ունենալով` ըսաւ. «Մեզի համար նոր արհեստագիտութիւնները պատմական կարելիութիւն ունին Հայաստանի մէջ իրականացնելու այն, ինչ որ մենք կը փափաքինք իրականացնել, այն է` տնտեսական յեղափոխութիւն: Անոնք նաեւ մարտահրաւէր են բոլոր անոնց համար, որոնք կ՛ուզեն քայլել մարդկութեան յառաջընթացին համընթաց:

Հայաստանի եւ ընդհանրապէս ամբողջ հայութեան համար այս ոլորտը ունի ռազմավարական նշանակութիւն: Նախ եւ առաջ, ապրելով աշխարհաքաղաքական բարդ տարածաշրջանի մէջ, մեզի համար տեղեկատուական արհեստագիտութիւնը այն անհատական կապն է, որ կ՛ապահովէ արտաքին աշխարհի հետ մեր անխափան հաղորդակցութիւնը, ինչո՞ւ չէ, նաեւ` մեր տնտեսական աճն ու զարգացումը: Տեղեկատուական արհեստագիտութեան ոլորտը այն սակաւաթիւներէն է, որոնց զարգացման համար անհրաժեշտ չեն նաւահանգիստներ, ելք դէպի ծով, հարուստ ընդերք:

Մենք ոչ միայն ուրախ ենք այդ նոր բացուող կարելիութիւններուն համար, այլեւ ամէն ջանք պիտի թափենք այդ կարելիութիւններէն առաւելագոյնս օգտուելու համար: Ճիշդ այդ է պատճառը, որ ես մեր նոր ձեւաւորուող կառավարութեան առաջնային հարցերէն կը համարեմ Հայաստանը գիւղատնտեսական, հանքարդիւնաբերական երկրէ արհեստագիտական երկրի վերածելը: Եւ բնաւ նկատի չունիմ գիւղատնտեսական եւ հանքարդիւնաբերութեան ուղղութեամբ տարուող աշխատանքներու դադարեցումը: Ընդհակառակը, մենք պէտք է տեղեկատուական արհեստագիտութիւններու, նորարարական մօտեցումներու օգտագործմամբ զարգացնենք եւ նոր մակարդակի հասցնենք նաեւ մեր գիւղատնտեսութիւնը եւ հանքարդիւնաբերութիւնը:

Մենք պէտք է նորարական լուծումներով ո՛չ միայն դիւրացնենք համապատասխան ոլորտի մէջ եւ ընդհանրապէս բոլոր ոլորտներուն մէջ աշխատողներուն հոգը, այլեւ բարձրացնենք արտադրանքի որակն ու արդիւնաւէտութիւնը»:

Թրուշարտը շնորհակալութիւն յայտնեց Հայաստանի վարչապետի պաշտօնակատարին` բարձր գնահատանքին համար եւ ընդգծեց իր ղեկավարած ընկերութեան Հայաստանի մէջ ներկայութեան կարեւորութիւնը:

Թրուշարտ տուաւ մամլոյ ասուլիս, որուն մասնակցեցան` փոխադրամիջոցներու, կապի եւ տեղեկատուական արհեստագիտութեանց նախարարի պաշտօնակատար Յակոբ Արշակեանը, Հայաստանի Ճարտարագէտներու ընկերակցութեան խորհուրդի նախագահ Արամ Սալաթեանը, մրցանակաբաշխութեան հովանաւոր «Վիվասել-Էմ.Թի.Էս.» ընկերութեան գլխաւոր տնօրէն Ռալֆ Եիրիկեանը եւ «Սինոփսիս Արմենիա» ընկերութեան գործադիր տնօրէն, մրցանակաբաշխութեան կոմիտէի աշխատանքներու համակարգող Յովիկ Մուսայէլեանը:

«Մեծ պատիւ է գտնուիլ այստեղ եւ արժանանալ բարձր մրցանակի: Հայաստանը կարեւոր է ինծի համար նաեւ անոր համար, որ «Նեշընըլ ինսթրումենց»-ը այստեղ ունի բաւական ուժեղ խումբ: Ես բացայայտած եմ այն տաղանդը, որ կայ Հայաստանի մէջ, եւ ուրախ եմ, որ մեր ընկերութիւնը նոյնպէս կ՛օժանդակէ հայ ճարտարագէտներու` համաշխարհային արհեստագիտական տնտեսութեան մէջ համարկումին», մամլոյ ասուլիսին ընթացքին ըսած է Թրուշարտը:

Կեանքէն Հեռացաւ Յայտնի Լուսանկարիչ Մարտին Շահբազեանը

Վերջերս, 78 տարեկանին կեանքէն հեռացաւ յայտնի լուսանկարիչ, վաստակաւոր լրագրող Մարտին Շահբազեանը:

Մարտին Շահբազեանը 1976-էն մինչեւ 2001 աշխատած է «Արմէնփրես» լրատուական գործակալութեան մէջ, ապա` իբրեւ Հայաստանի նախագահի լուսանկարիչ:

Ան բազմաթիւ անգամներ մասնակցած է միջազգային եւ այլ ցուցահանդէսներու, երեք անգամ ճանչցուած է «ԹԱՍՍ»-ի լաւագոյն լուսանկարիչ:

1988-ի Սպիտակի երկրաշարժի զոհերուն նուիրուած լուսանկարը արժանացած է «Ռոյթըրզ» գործակալութեան «Տարուան լաւագոյն լուսանկարը» մրցանակին:

«Օղակ»-ը Դարձաւ 3 Տարեկան

«Օղակ» հասարակական կազմակերպութեան հիմնադրութեան 3-րդ տարեդարձին նուիրուած ձեռնարկը տեղի ունեցաւ 23 նոյեմբեր 2018-ին, Երեւանի «Արմենիա Մարիոթ» պանդոկին մէջ:

Ձեռնարկին բացումը կատարեց «Օղակ» կազմակերպութեան տնօրէն Սանան Գանտահարեանը, որ նախ շնորհակալութիւն յայտնեց բոլոր ներկաներուն` իրենց հետեւողական քաջալերանքին համար, դիտել տալով, որ այսպիսի հաւաքներ եթէ մէկ կողմէ կազմակերպող կողմին համար որոշ հետեւողականութիւն կ՛ենթադրեն, միւս կողմէ` անոնք յատկանշական են նաեւ ընդառաջողներուն համար, որոնք միեւնոյն հետեւողականութեամբ կ՛ընդառաջեն «Օղակ»-ի հրաւէրներուն` քաջալերելով անոր բոլոր աշխատանքները:

Նախքան յայտագիրին գործադրութիւնը` «Օղակ»-ի բարերարներէն Էլիզապէթ Սիսեռեանը վիտէօ-երիզի մը միջոցով իր սրտի խօսքը ուղղեց ներկաներուն: Ան նախ իր բանաւոր բացակայութեան պատճառը յայտնեց եւ ըսաւ, թէ որքա՜ն կը փափաքէր ներկայ գտնուիլ «Օղակ»-ի 3-րդ տարեդարձին, որ թէեւ տարիքով փոքր է, բայց մեծ է իր ծրագիրներով: Ան երկար, ուրախ եւ արդիւնաբեր տարիներ մաղթեց «Օղակ»-ին: Ապա տեղի ունեցաւ «Օղակ»-ի նպատակին եւ աշխատանքին մասին տեսերիզի ցուցադրութիւն, որմէ ետք Մարիամ Քափուճեանը ջութակով ներկայացուց ստեղծագործական կտոր մը: Գեղարուեստական յայտագիրէն ետք խօսք առաւ «Օղակ»-ի անդամներէն Գայեանէ Համբարձումեանը, իսկ Նորք-Մարաշ վարչական շրջանի թաղապետարանին խօսքը արտասանեց Քրիսթինա Բաղդասարեանը:

«Օղակ»-ի հիմնադիր Վերա Սիսեռեանը բարի գալուստի իր խօսքէն ետք յայտնեց, որ «Օղակ»-ի 3-րդ տարեդարձին յատկացուած ձեռնարկը ունի հիմնական երեք նպատակ.

1.- Մօտէն ծանօթացնել «Օղակ»-ի գործունէութիւնը,
2.- Ներկայացնել «Օղակ»-ի ձեռային աշխատանքի եւ ազգային ասեղնագործութեան խմբակներու,  աշխատանքները,
3.- Շնորհակալութիւն յայտնել բարերարներուն եւ հովանաւորներուն` իրենց մարդանպաստ եւ ազգանպաստ աշխատանքին համար:

Վերա Սիսեռեանը ներկայացուց «Օղակ»-ին հիմնական առաքելութիւնը` հայ կնոջ հզօրացումի աշխատանքը, որ կ՛իրագործուի «Օղակ»-էն ներս տարբեր զբաղումներու կիրարկումով (դասախօսութիւններ, վարժանիստեր, այլազան զբաղումներ): Ան դիտել տուաւ, որ հայ կնոջ մտային, ֆիզիքական, բարոյական առողջութիւնը եւ անոր անհատական աճը, ինքնակառավարումը եւ արժեհամակարգի հաստատումը եւ ամրապնդումը կը հանդիսանան «Օղակ»-ին հիմնական նպատակակէտերը: Իսկ գործունէութեան ընթացքին Հայաստանի, Արցախի եւ սփիւռքի միջեւ ստեղծուած կապը այն կարեւոր գործօնն է, որ իբրեւ ժողովուրդ` կը միացնէ, կը հզօրացնէ եւ իրարու կը շաղկապէ: Իր խօսքին վերջաւորութեան Վերա Սիսեռեանը շնորհակալութիւն յայտնեց բոլորին` իրենց ներկայութեան եւ «Օղակ»-ին նեցուկ կանգնելու համար եւ բարի վայելում մաղթեց:

 «Սարեանի Հետքերով» Ցուցահանդէսին Բազմաբովանդակ Աշխատանքներ Ներկայացուեցան

«Սարեան» արուեստի դպրոցին մէջ սորվող տարբեր տարիքի փոքրիկներ իրենց երեւակայական աշխարհը վառ գոյներով պատկերած էին հետաքրքրական  աշխատանքներու մէջ, որոնք ցուցադրուեցան «Սարեանի հետքերով» խորագրով ցուցահանդէսին:

Յայտնենք, որ ցուցահանդէսին բացումը կատարուեցաւ դեկտեմբեր 1-ին, Մարտիրոս Սարեանի տուն-թանգարանին մէջ:

«Դուստրս հեքիաթ նկարած է: Սարեանն ալ ունի հեքիաթներու շարք: Փոքրիկները ուսուցման ընթացքին ծանօթացան հեքիաթներու եւ տպաւորուեցան անոնցմով: Արեւիկը ոգեշնչուած է նաեւ Սարեանի կտաւներէն եւ ստեղծած է իր հեքիաթը: Ան մէկ տարի է, որ կը յաճախէ այստեղ, եւ այս երկրորդ ցուցահանդէսն է, որուն կը մասնակցի: Կը կարծեմ, որ փոքրիկներուն երեւակայութեան զարգացման համար լաւ կարելիութիւն կը ստեղծէ», նշեց ցուցահանդէսի մասնակից Արեւիկ Անանեանի մայրը` Անուշ Մկրտչեանը, իսկ ութամեայ Արեւիկը ըսաւ, որ շատ կը հաւնի իր ընկերներուն ներկայացուցած աշխատանքները. թերեւս նկարչուհի դառնայ:

Ուսուցչուհի Լուսինէ Գասպարեանը իր կարգին հաղորդեց, որ կ՛իրականացուին նկարչական դասընթացքներ, կը կարդան դասախօսութիւններ` արուեստի պատմութենէն, կ՛ուսումնասիրեն  գեղանկարչութիւն, քանդակագործութիւն: Անդրադառնալով յառաջիկայ ծրագիրներուն` ան նշեց, որ տարբեր թանգարաններ այցելութիւններ կը նախատեսեն: «Պիտի երթանք ժամանակակից նկարիչներու եւ քանդակագործներու արուեստանոցներ եւ արուեստի բարձրագոյն հաստատութիւններ, պիտի ծանօթանանք գեղանկարչութեան, քոլաժի, գծանկարի գաղտնիքներուն», ընդգծեց Գասպարեանը:

Մարտիրոս Սարեանի տուն-թանգարանի տնօրէն Ռուզան Սարեանը փոքրիկները յորդորեց ստեղծագործել: «Կրնաք ամէն բան այնքան յստակ չնկարել, ինչպէս կը տեսնէք: Դուք ալ պէտք է ստեղծագործէք բնութիւնը` միջավայրին համահունչ: Չկայ երկու մարդ, որոնք նոյն բանը նոյն կէտէն միեւնոյն կերպով կը նկարեն, որովհետեւ ամէն մարդ ունի իր հոգին, սիրտը, ընկալումն ու զգացումները», շեշտեց ան:

Աւարտին, ցուցահանդէսի մասնակիցներուն շնորհակալագրեր յանձնուեցան:

Գիրքի Երեւանեան Երկրորդ Փառատօնին Կը Մասնակցին 30-է Աւելի Հրատարակչութիւններ

Գիրքի երեւանեան երկրորդ փառատօնի օրերուն, հայաստանեան հրատարակչութիւններու մասնակցութեամբ, տեղի պիտի ունենան գիրքերու ցուցահանդէս-տօնավաճառ, առաջին փառատօնի գրական մրցոյթին շահած, հաւաստագիր ստացած եւ այլ գիրքերու`  շնորհահանդէսներ,  ժամանակակից գրականութեան ընթերցումներ եւ համերգներ:

Ըստ «Արմէնփրես»-ի, «Լաւագոյնը` հայ ընթերցողին» խորագրով իրականացուող Գիրքի երեւանեան երկրորդ փառատօնի բացման հանդիսաւոր արարողութիւնը տեղի ունեցաւ դեկտեմբեր 1-ին, Հայ բարեգործական ընդհանուր միութեան տան մէջ:

«Ի տարբերութիւն նախորդ տարուան` այս տարի փառատօնի ծիրին մէջ կը գործէ  ցուցահանդէս` նուիրուած նշանաւոր ճարտարապետ, գիրքի ձեւաւորող եւ տառաստեղծ Ֆրեդ Աֆրիկեանին: Փառատօնին մէջ ընդգրկուած է հրատարակչութիւն` Արցախէն», նշեց Հայաստանի մշակոյթի փոխնախարար Վահէ Բուդումեանը:

Ան շեշտեց, որ Գիրքի երեւանեան փառատօնը այն բեմն է, ուր կը ստեղծուին գրական շատ կարեւոր կապեր. գրողները կը հանդիպին իրենց  ընթերցողներուն, հրատարակիչները` գրողներուն, եւ այդ շատ կարեւոր իրադարձութիւն է:  Բուդումեանի խօսքով, ատիկա այդ է փառատօնին փիլիսոփայութիւնը:

Փառատօնի գեղարուեստական ղեկավար Արմէն Սարգսեանը ընդգծեց, որ  միայն այս փառատօնի ծիրին մէջ է, որ ամէն հրատարակչութիւն կարելիութիւն կ՛ունենայ ներկայացնելու իր հայեցակարգը: «Ներգրաւուած են ինչպէս մեծ, այնպէս ալ փոքր հրատարակչութիւններ», աւելցուց ան:

«Գիրքի երեւանեան փառատօնին մէջ ներկայացուած են 30-է աւելի հրատարակչութիւններ: Կան նաեւ ամսագիրներու տաղաւարներ: Մեծ ցանկութիւն ունինք աւելի ընդլայնելու փառատօնին սահմանները, որպէսզի մասնակցին ո՛չ միայն Հայաստանի, այլ եւ արտերկրի հրատարակչութիւնները», ըսաւ փառատօնի կազմակերպչական անձնակազմի անդամ, գրականագէտ Անի Յովնանը:

Ան շեշտեց, որ կը սպասուին Շարլ Ազնաւուրի բանաստեղծութիւններու ժողովածուի, Վահէ Արսէնի, Լեւոն Շահնուրի եւ այլ հեղինակներու գիրքերու շնորհահանդէսներ:

Դեկտեմբեր 2-ին, փառատօնի փակման հանդիսաւոր արարողութեան ընթացքին տեղի ունեցաւ «Գիրքի երեւանեան փառատօնի» ամէնամեայ գրական մրցանակաբաշխութիւնը` «Արձակ» եւ «Պոէզիա» անուանակարգերուն մէջ: Այս անուանակարգերուն մէջ փառատօնը ստացած էր 167 դիմումնագիր:

Փակման հանդիսաւոր արարողութեան ելոյթ ունեցան Լեւոն Մալխասեանը եւ «Մալխաս» ճազ նուագախումբը:

Վերանորոգուած Եւ Նոր Շունչ Ստացած Են Հայաստանի Ազգային Պատկերասրահի Քանի Մը Սրահներ

Վեց ամիս տեւած դադարէ ետք  Հայաստանի Ազգային պատկերասրահի վերանորոգուած սրահները իրենց դռները բացին արուեստասէրներու առաջ: Նորացուած մշտական ցուցադրութիւնը համալրուած է 19-րդ դարավերջի եւ 20-րդ դարու նշանաւոր արուեստագէտներու գործերով եւ կ՛ընդգրկէ մօտաւորապէս 200 գեղանկար, 36 քանդակ, տեքորաթիւ-կիրառական արուեստի 32 նմուշ: Իսկ ֆրանսահայ մեծանուն օֆորտիստ, տաղանդաշատ նկարիչ Էտկար Շահինի սրահի բացման հանդիսաւոր արարողութիւնը ուղեկցուեցաւ «Էտկար Շահին» պատկերագիրքի շնորհահանդէսով:

«Փոխած ենք լուսաւորութիւնը. տեղադրուած է լետ-լուսաւորութիւն, որ չի վնասեր  կտաւներուն, փակած ենք պատուհանները եւ դրած ենք ջերմախոնաւային համակարգ:

Մենք մեզի թոյլ տուինք  փոխելու ցուցադրութիւնը, աւելցուցինք կիրառական-տեքորաթիւ գործեր` աւելի գեղեցիկ եւ ներկայանալի դարձնելու համար ցուցադրութիւնը, պահոցներէն հանեցինք ցուցանմուշներ, որոնք շատոնց  չէին ցուցադրուեր: Պատրաստ ենք լսելու ե՛ւ դրական, ե՛ւ բացասական կարծիքներ, որոնք մեզի կ՛օգնեն աւելի լաւ աշխատելու», նշեց Հայաստանի Ազգային պատկերասրահի տնօրէն Արման Ծատուրեանը` շնորհակալութիւն յայտնելով այն մարդոց, որոնք աջակցեցան իրենց:

Հայաստանի մշակոյթի փոխնախարար Վահէ Բուդումեանը յայտնեց, որ շատ ուրախ է: Հակառակ անձրեւոտ եւ մռայլ եղանակին`  արուեստասէրները այցելեցին պատկերասրահ` տեսնելու ո՛չ միայն վերազինուած սրահները, այլեւ` նորացուած ցուցադրութիւնը:

Հայ օֆորտի պատմութեան մէջ իր առանձնայատուկ տեղը ունի ֆրանսահայ գեղանկարիչ, օֆորտի բացառիկ վարպետ Էտկար Շահինը, որուն պատկերագիրքը հետաքրքրեց շատերը:

Ստեղծագործական ասպարէզ մտնելով Ֆրանսայի մէջ 19-րդ դարու 90-ական թուականներու կէսերուն` Շահինը իր կեանքի ընթացքին կրցաւ հասնիլ համաեւրոպական ճանաչման: Կէսդարեան բեղմնաւոր գործունէութեան ընթացքին ան ստեղծեց քանի մը հարիւր բարձրարուեստ օֆորտներ, որոնք հարստացուցին ո՛չ միայն Ֆրանսան, այլեւ` հայկական իրապաշտական կրաֆիքան:

Շահինի արուեստին մէջ մեծ տեղ կը զբաղեցնեն Փարիզի արուարձաններուն մէջ կեանքի յատակին մէջ յայտնուած «փոքր մարդիկ»` մուրացկանները, թափառաշրջիկները: Զայն հրապուրած են նաեւ կրկէսի, ժողովրդական տօնավաճառներու, շրջիկ թատրոններու եւ պարահանդէսներու նիւթերը: Մեծ թիւ կը կազմեն բռնցքամարտիկներու լարախաղացներու նուիրուած պատկերները: Էտկար Շահինը ո՛չ միայն մարդկային տառապանքներու, այլեւ վայելչութեան եւ պերճաշուք հասարակութեան զուարթ կեանքի նկարիչն էր:

Նշենք, որ արուեստագէտը տարիներու ընթացքին կատարելագործած է իր արուեստը տարբեր թեքնիքներով` օֆորտ, աքուաթինթա, փափուկ լաք, սակայն վերջնական  նախապատուութիւնը տուած է չոր ասեղին:

 

Share This Article
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
CATEGORIES

COMMENTS

Wordpress (0)